Avatar billede ravnus Nybegynder
09. juni 2006 - 11:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med at afspille film _residue_free_info blev ikke.._

Hej eksperter

Jeg har et problem med at afspille en række avi-film på min computer. I Windows Media player får jeg den besked, at jeg mangler codecs, på trods af at jeg har alle nøvendige. I realplayer og winamp får jeg denne besked: "INDGANGSPUNKTET BLEV IKKE FUNDET: Procedureindgangspunktet residue_free_info blev ikke fundet i DLL_biblioteket vorbis.dll"

Jeg fatter slet ikke den sidste besked så håber, at nogle kan tyde det for mig. På forhånd tak!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
09. juni 2006 - 12:25 #1
Prøv nogle andre codecs og se om det ikke hjælper, hvis ikke så anvend en anden afspiller fx VLC.
Codecs.http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Codec-Packs-Video-Codecs/KLite-Codec-Pack.shtml
VLC Mediaplayer afspiller alt.http://www.videolan.org/vlc/
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. juni 2006 - 13:51 #2
Kom det til at virke?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
13. juni 2006 - 19:34 #3
??
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
19. juni 2006 - 20:38 #4
Hallo det var rart med noget feedback.?
Avatar billede ravnus Nybegynder
21. oktober 2006 - 00:38 #5
VLC kunne afspille filerne. Tak for hjælpen