Avatar billede mascote Nybegynder
06. juni 2006 - 15:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan i hjælpe med php til en hjemmeside der hedder www.arto.dk ?

Hej jeg kunne godt tænke at vide hvordan man laver point på en hjemmeside eks... www.arto.dk osv kan du et program hvor man kan lave point ?
Avatar billede sebastianrped Nybegynder
06. juni 2006 - 19:02 #1
Prøv at uddyb dit spørgsmål :-)
Avatar billede mclemens Nybegynder
06. juni 2006 - 20:50 #2
Jeg læser helt sikkert dit spørgsmål forkert?

- Så vidt jeg læser mellem linjerne søger du en der vil hjælpe dig med at få point inde på arto.dk - altså et decideret auto-point program? ... hvis det er tilfældet kan det i mildeste tilfælde betegnes som et forsøg på snyd af arto's point system og i værste tilfælde betegnes som bedrageri/hacking ... regner derfor med at jeg læser lidt forkert ...

- Det næste spørgsmål jeg kan læse er et ønske om et point system på en internetside og det må betegnes som et lidt bredt område da point kan opsamles på mange måder ... tror derfor du er nødt til at uddybe dit spørgsmål lidt ...

Men, som sagt dit spørgsmål lugter måske lidt af begge dele - og eftersom du oprettede et spørgsmål med ønske om at få en bot der kunne hacke hotmail ... så hopper jeg nok lige over her...

(andre der læser tråden se evt. det 3'dje nederste spørgsmål her ...
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=mascote&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
- lukket ... så jeg kender heller ikke indholdet - men læser overskriften ... )

P.s.: Ville bare lige skrive at spørgsmålet ikke var til at læse ...
Avatar billede mclemens Nybegynder
06. juni 2006 - 20:51 #3
P.s.: Ville bare lige (edit: "også" manglede her )skrive at spørgsmålet ikke var til at læse ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juni 2006 - 11:33 #4
feedback?
Avatar billede simsevu Juniormester
10. september 2006 - 22:28 #5
Mener du ikke om hvordan man laver point til sin hjemmeside.. lgiesom arto
Du skal vel bare have et simpelt brugersystem.. og en måde hvor de kan få point på enten via online tid eller via deltagelse i side
Avatar billede mascote Nybegynder
30. september 2007 - 02:11 #6
Tak for hjælpen...