Avatar billede obmm Nybegynder
30. maj 2006 - 22:05 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Er der nogen der kan hjælpe mig med at genåbne msn

Hej Jeg har haft PC-nedbrud og har derfor nyinstalleret mit MSN, men jeg kan ikke logge på fordi jeg ikke længere kan anvende den mailadr. der var tilknyttet MSN, er der nogen som helst mulighed for at jeg kan åbne/ finde mine kontaktpersoner. Jeg har forsøgt lidt hjælp fra msn-hotline desværre uden held (de har ikke svaret).!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
30. maj 2006 - 23:05 #1
citat.-> mig bekendt ligger kontaktpersonerne ikke mere som en fil eller lignende på puteren - de er gemt somewhere online. Prøv fx at logge på webmessenger og se om ikke den stadig kan se dine kontaktpersoner. Jeg har i hvert fald installeret messenger på flere andre computere uafhængigt af hinanden og stadig fået mine kontaktpersoner med over.

kilde.->> http://www.eksperten.dk/spm/712110?Esession=ccffd2f544c24be42296ce01aa8114ca

der er et par tricks at prøve..
Husk også at checke om dit ur på pcén og i bios, går rigtigt.O)
Avatar billede nva Praktikant
31. maj 2006 - 09:17 #2
Måske er der noget i denne tråd du kan bruge http://www.eksperten.dk/spm/669710
Avatar billede nva Praktikant
13. juni 2006 - 15:05 #3
Er du kommet videre?
Avatar billede obmm Nybegynder
13. juni 2006 - 16:05 #4
Nej, har lavet ny bruger. så jeg må vel bare lukke.
Avatar billede nva Praktikant
14. juni 2006 - 14:56 #5
Så lægger du bare selv et svar som du så accepterer så spørgsmålet bliver lukket.
Avatar billede obmm Nybegynder
14. juni 2006 - 17:16 #6
ja