Avatar billede madse Nybegynder
27. maj 2006 - 12:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sony Cyber-shot DSC-T1

Hej eksperter

Jeg har et Sony Cyber-shot DSC-T1 kamera, jeg vil gerne have et ram-kort til, men jeg kan ikke helt finde ud af hvilket et jeg skal købe og jeg kan heller ikke finde ud af om det kan tage memory stick duo pro kort.

altså
- kan det tage 1 gb ram kort
- kan det tage memory stick duo pro kort
- er der en mærkbar forskel duo og duo pro kort??

vh madse
Avatar billede uffesteenberg Novice
27. maj 2006 - 19:21 #1
Her står der, at det GODT kan tage memory stick duo og pro duo.. men kun op til 512 mb-->
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/t1.html
Avatar billede madse Nybegynder
28. maj 2006 - 02:06 #2
vil du ikke være så venlig at skrive et svar, så du kan få dine points :)

lige et dumt tillægsspørgsmål, har en duo og duo pro kort samme fysisk størrelse??
Avatar billede uffesteenberg Novice
28. maj 2006 - 02:31 #3
Memory Stick Pro DUO er vist lidt mindre end alm PRO
http://www.sandisk.com/Products/Catalog(1113)-SanDisk_Standard_Memory_Stick_PRO_and_Memory_Stick_PRO_Duo.aspx
Avatar billede 7degreez Praktikant
28. maj 2006 - 02:34 #4
ja... duo er bare bedre til film-optagelser
Avatar billede 7degreez Praktikant
29. maj 2006 - 11:30 #5
der er ingen forskel i størrelsen på de to