Avatar billede beef12 Nybegynder
26. maj 2006 - 21:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

XML til Word

Jeg har en xml fil som jeg gerne vil manuelt konvertere til word, hvor jeg vil udvælge særlige elementer og formatere dem for forskellige måder. Hvordan bærer man sig lettest an med dette. Vil det være nemmest/muligt at anvende VB Editoren i Word.

Håber i kan hjælpe mig i gang.
Avatar billede beef12 Nybegynder
27. maj 2006 - 11:50 #1
svar
Avatar billede ttopholm Nybegynder
28. maj 2006 - 21:11 #2
Er lidt nysgerrig, hvad var løsningen
Avatar billede beef12 Nybegynder
28. maj 2006 - 22:37 #3
Det er jeg også :-) Jeg har i stedet for lavet et C# program som konvertere det til html. Derefter copy/paste'r jeg bare ovre i Word.

Jeg google't vidt og bredt og der stort set ingen hjælp at hente...