Avatar billede bgo Nybegynder
23. maj 2006 - 09:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

begrænsninger på cd-r

For at være absolut sikker på ikke at miste noget arbejde, brænder jeg ret ofte nye data på en cd. Nu har jeg flere gange oplevet at maskinen, efter cd'er er blevet brændt på mange gange, opfører sig sælsomt når jeg skubber skuffen med cd'erne i igen. CD'erne er ikke fyldt op mht. plads.

Er der nogle begrænsninger på hvor mange filer eller antal gange man kan fortsætte at tilføje data til en cd-r? Og i givet fald, hvad er disse begrænsninger?

Det skal lige siges, at jeg næppe tror det er maskinen det er galt med, som sådan, da jeg igår arbejdede hjemme oplevede det samme fænomen på min egen maskine.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
23. maj 2006 - 10:05 #1
Hvorfor er dette spm. under Søgemaskiner?
Avatar billede bgo Nybegynder
23. maj 2006 - 10:27 #2
fordi jeg egentlig stod under Generelt IT ;) Aner det ikke. Jeg lukker denne og genopretter det rigtige sted :)
Avatar billede bgo Nybegynder
23. maj 2006 - 11:23 #3