Avatar billede danielronge Nybegynder
23. maj 2006 - 02:01 Der er 7 kommentarer

D-Link DBT-122 ville ikke virke i nokia pc suit! HJÆLP!

hej, jeg har lige købt en ny telefon en nokia 6111 og ville godt have den til at køre sammen med min computer, så har hentet den nye nokia pc suit og har så også lige været ude og købe en bluetooth pen, en D-Link DBT-122, til den er der så softwaren: personal air eller sådan noget, og det kan ikke køre sammen med pc suit, så skal vel have nogle andre drivere/programmer til min buetooth pen. er her nogen her det ved lidt om dette der kan hjælpe mig med at få min telefon til at køre sammen med pc suit via blutooth???
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. maj 2006 - 08:44 #1
når du sætter bluetooth enheden i burde windows finde nogle drivere til den. Når guiden tilføj hardware kommer op, sig ja til at søge på nettet efter drivere. Prøv evt at tilslutte din bluetooth pen og gå ind på win update og vælg bruger defineret opdatering. Se om der kommer nogle opdateringer i forbindelse med bluetooth pennen..

Eller hent en ren driver her
http://www.soft32.com/download_180018.html
Så behøver du ikke installere personal air
Avatar billede danielronge Nybegynder
23. maj 2006 - 14:18 #2
windows update kan ikke finde noget til den, og det link kan jeg ikke få til at begynde at downloade, så kan ikke få driveren hentet.
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. maj 2006 - 14:43 #3
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. maj 2006 - 14:45 #4
link til en ftp server. Højreklik på filen og vælg kopier, højreklik på dit skrivebord og vælg sæt ind. Upak og installer. Måske du skulle fjerne al gammel bluetotth software først
Avatar billede danielronge Nybegynder
23. maj 2006 - 14:47 #5
jeg er ved at hente det nu, mit net er bare ikke lige så hurtigt, men prøver det lige.
Avatar billede danielronge Nybegynder
23. maj 2006 - 15:33 #6
programmet virker fint, på samme måde som den har gjort det med det medfølgende software, men når jeg ville oprette forbindelsen i nokia pc suit gennem bluttoth skriver den bare:

"forbindelsestypen kan ikke bruges. kontroller, at al nødvendige hardware og software samt alle nødvendige drivere er installeret".

det gjorder den også med det medfølgende software, men alle bluetooth funktionerne virker fint, jeg kan sagtens komme ind i telefonens mapper og alt det med den, den kan bare ikke finde ud af det i pc suit...
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. maj 2006 - 15:40 #7
så er der da forbindelse. programmet kender jeg ikke, det må du jo rode lidt med