Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2006 - 16:54 Der er 2 kommentarer

vil du prøve atdesigne et computer spil?

Hejsa.
Først og fremmest må i bære over med mig, hvis dette er den forkerte tråd at poste i, dette er min ”Jomfru besked.”

Mit navn er Michael Clausen og jeg har en del erfaring med at lave computer spil på Internettet. (For det meste browser baseret). (se. Fx www.netpony.dk ”udviklet af www.web-medier.com som jeg har med 2 gode kammerater.)

Jeg skal til at lave et nyt open source spil, hvor system design, samt micro økonomi delen er ved at være færdig udviklet mere eller minder (der skal lige justeres lidt)
Jeg vil høre om der måske skulle være nogle friske personer der kunne tænke sig at hver med. ”Selve spillet bliver et støre projekt, hvor der vil være plas til folk der kunne tænke sig at være med til at skabe noget sjovt . Spillet bliver ikke i 3D men bliver 2D nok på en JAVA platform. (grafikken bliver ligesom på www.puzzlepirates.com dog slet ikke samme ide!)

Selve spil udviklingen vil forgå i folks fritid, da dette kun er et projekt på fritidsbasis. Der vil blive nogle indtægter løbende fra reklame osv, men i bliver ikke millionær! (ved jeg af erfaring.)
De penge som der vil komme vil selvfølelig blive delt imellem folk fity fifty.

Det primære skal være at det er sjovt.

Hvis du nu bare skulle være lidt interesseret, så er du velkommen til at skrive til mig.
Og husk det primære er at det skal være sjovt at skabe noget sammen, som andrer kan få glæde af….

Pt mangler vi folk inden for disse områder.

Folk der kan kode (ikke html men ordentlig kode;)
Folk der kan lave grafik (Ikke bare tegne i paint)
Nogle der kan lide at designe ting.
2 folk der kan bevare overblikket i et projekt.

I er velkommen til at skrive til mig. Også hvis i mener at det lige præcis er dig, jeg ikke lige har fået nævnt, men som skal være med uundværlig.

Håber i for en god dag.
Michael Clausen
Michael@nexle.dk
Avatar billede phpn00b Nybegynder
22. maj 2006 - 16:59 #1
Hej Michael, jeg kan kode php, javascript, css og lidt andet.. Grafik kan jeg bruge Photoshop og 3ds max. JEg kan både lide at lave grafik og kode. Tilføj min msn, krudtmand_hh@hotmail.com ..

PS, hvor mange penge tror du det bliver til hver om måneden? Sådan cirka?
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2006 - 17:05 #2
Hejsa.
Jeg for dig lige added til min msn.

Tjahhh når spillet køre give reklame intægter mellem 2000.- til 3000,- i banner.
Så er der bruger betalingen (Den varier meget alt efter hvor godt man laver spillet, men plejer at være fornuftig)

Så er der reklame i nyhedsbreve hvis man ønsker dette (Prisen er svær at sige da det kræver at spillet igen har mange bruger)

Men du skal nok ikke regne med det vilde de første måneder, men der efter ser det fornuftig ud. Dette er noget der vil blive genemgået når at der er skabt et god Team developer gruppe.

Hilsen Michael Clausen
Messenger: admin@hotpopgirls.dk
E-Mail: Michael@nexle.dk