Avatar billede ppb Nybegynder
20. maj 2006 - 11:31 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Title opdateres ikke

Når jeg laver en ny side, skriver sidens titel i Title.
Men når jeg besøger min side efter upload, står der Untitled Document.
Det har virket, men er pludselig begyndt på det.
Avatar billede tjaz Nybegynder
20. maj 2006 - 11:45 #1
prøv at tjek dine html koder efter du du har uploadet ... står der:

<title>Untitled Document</title>

står der slet ikke noget eller hvordan ?
Avatar billede olebole Juniormester
20. maj 2006 - 11:51 #2
<ole>

- måske også en meget god idé at checke dem før upload  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
20. maj 2006 - 11:55 #3
Højre klik i design vinduet, vælg Page Properties her vælger du Title/Encoding hvor du øverst kan indsætte Title. Du kan selvfølgelig også som 'tjaz' skriver sætte det direkte ind i koden!
Avatar billede ppb Nybegynder
20. maj 2006 - 13:05 #4
Det står i koden og i Page Properties.
Men alligevel står der Untitled Document, når jeg uploader siden.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
20. maj 2006 - 13:11 #5
...arbejder du med noget frameset eller lignende, for så er det jo her det skal stå.
Avatar billede ppb Nybegynder
20. maj 2006 - 13:28 #6
Jeg har et Frameset.
Jeg har skrevet noget i Title i alle mine Frames.
Men er der noget andet man skal gøre, når man arbejder med Frames?
Avatar billede olebole Juniormester
20. maj 2006 - 13:32 #7
Den eneste titel, der er synlig på et frameset-site, er den, der står i dokumentet, som indeholder selve framesettet
Avatar billede olebole Juniormester
20. maj 2006 - 13:33 #8
- med andre ord: Check den fil, da det er der, der står 'Untitled Document'  ;o)
Avatar billede ppb Nybegynder
20. maj 2006 - 13:35 #9
Har fundet ud af det.
Jeg troede man kunne ændre Title, når man skifter side.
Men hvis jeg har forstået det korrekt, så er der kun en Title, når man bruger Frames?
Avatar billede olebole Juniormester
20. maj 2006 - 13:37 #10
yups  :)
Avatar billede olebole Juniormester
20. maj 2006 - 13:38 #11
- men du bør stadig skrive title ind i de andre sider af hensyn til søgemaskinerne ... og her er frames i øvrigt noget bøvl
Avatar billede ppb Nybegynder
20. maj 2006 - 17:27 #12
Ok.
Hvordan kan man lave det uden frames, hvis man vil have toppen og bunden af siden, skal være den samme på alle sider?
Avatar billede olebole Juniormester
21. maj 2006 - 19:36 #13
Så bruger man noget serverside-include. Hvordan det gøres afhænger af, hvilke(t) sprog din server understøtter
Avatar billede ppb Nybegynder
21. maj 2006 - 19:40 #14
ok. Smider du lige et svar, olebole.
Avatar billede olebole Juniormester
21. maj 2006 - 23:02 #15
- gerne  :)
Avatar billede olebole Juniormester
21. maj 2006 - 23:58 #16
Tak for points  :)