Avatar billede hrc Mester
19. maj 2006 - 13:05 Der er 3 kommentarer

Ubesvarede spørgsmål der bare lukkes igen.

Hvis andre ikke har reflekteret på sit spørgsmål, kan man ikke få lov til at slette det når man lukker? Det er jo bare støj på Eksperten.
Avatar billede snowball Novice
19. maj 2006 - 13:17 #1
Ikke nødvendigvis. Teoretisk set kan dit spørgsmål jo godt indeholde informationer som kan hjælpe en anden med samme problem. Du kan jo have prøvet og nævnt noget som den anden endnu ikke har prøvet.
Avatar billede hrc Mester
22. maj 2006 - 11:35 #2
Ja, men når det er mig selv der lukker spørgsmålet og der ikke er det eneste indlæg - og når der ikke er løsning på problemt, så synes jeg det burde være "lovligt" at jeg afkrydsede et "så slet mig da" felt.
Bare en idé.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
11. oktober 2006 - 20:46 #3
enig med hrc; det vil klart være en fordel, da det også vil give mere serverplads + (forhåbentlig) en hurtigere respons tid fra serveren :)