Avatar billede jeanetbach Nybegynder
18. maj 2006 - 16:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Angiv startside

Kan man ændre sin startside andre steder end i funktioner -> internetinstillinger? -Og i givet fald hvordan?
Avatar billede dkshero Nybegynder
18. maj 2006 - 16:34 #1
altså du kan gå i kontrolpanel > netværks- internetforbindelser

nede i bunden kan man trykke på et ikon hvor der står internetindstillinger

ellers kan man gøre det ved at klikke på knapper der er på hjemmesider
Avatar billede jeanetbach Nybegynder
18. maj 2006 - 16:44 #2
Derved er det den samme dialogboks der popper op.

Der er ikke en knap på hjemmesiden som gør at det er muligt at få den som startside (det er en side på et intranet)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2006 - 16:48 #3
Start regedit, gå til HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main under nøglen "Start Page" - her ændrer man også startside.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2006 - 16:49 #4
svar :)
Avatar billede milter Ekspert
18. maj 2006 - 16:51 #5
Har du prøvet at kopiere adressen i adresselinien (Ctrl+C) og derefter paste (Ctrl+V) den ind i linien i Internetindstillinger?
Avatar billede milter Ekspert
18. maj 2006 - 16:54 #6
Hvis ikke du kan ændre startside, kan det skyldes, at et antivirusprogram eller andet antisnavsprogram forhindrer det.

Hvis det er der, problemet ligger, så burde Johns metode kunne bruges.
Avatar billede jeanetbach Nybegynder
18. maj 2006 - 18:01 #7
Takker :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2006 - 18:21 #8
:)