Avatar billede jelole Nybegynder
16. maj 2006 - 22:01 Der er 2 kommentarer

Hvordan får man Adobe Reader til at åbne i den rigtige mappe?

Er det muligt at få Adobe Reader til at åbne i den rigtige
mappe? På samme måde som, når man eksempelvis kan få Word
til at gøre det, ved hjælp af funktioner - filplaceringer
o.s.v. Og hvordan gør man så lige det?
Avatar billede falster Ekspert
17. maj 2006 - 14:45 #1
Jeg er næsten 100 på, at det ikke kan lade sig gøre. Det er også meget efterspurgt i betalingsprogrammet - Acrobat.

Den åbner vist altid deafult i "Dokumenter". Den enkleste tweak, jeg kender, er at anbringe en genvej til de(n) mappe(r), du ønsker i din "Dokumenter". Hvis du navngiver genvejen(e), så navnet starter med et tomt tegn (Alt+0160) vil genvejsmappe(r)n(e) altid være øverst, når du sorterer efter navn.
Avatar billede jelole Nybegynder
17. maj 2006 - 18:58 #2
Hej Falster
Tak for svaret, det anede mig, det er dog blot rart at blive bekræftet.