Avatar billede larz Nybegynder
16. maj 2006 - 17:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jsas overført til rigtig webserver

Hej, jeg står overfor at skulle overføre et joomla projekt til min webserver

Er der noget jeg skal være særligt opmærksom på når jeg gør det?

Ved jeg at jeg tage gemme min Database fil er der ellers noget jeg skal rette?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. maj 2006 - 17:52 #1
Pröv at spörge i det danske Joomla forum hvad du skal göre!

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. maj 2006 - 10:54 #2
hej larz,

Jeg formoder det er dig der har lagt spörgsmaalet ovre i Joomla forummet ogsaa.

Jeg haaber du faar hjaelpen der, da forummet er en del bedre en exp.dk hvad angaar Joomla CMS.

mvh
Mads
Avatar billede larz Nybegynder
18. maj 2006 - 11:41 #3
Ja det er det,ja du har helt sikkert ret, de virker til at ha' ret godt styr på det :)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
19. maj 2006 - 09:27 #4
jeps det er et rigtig godt forum.

mvh
Mads
Avatar billede larz Nybegynder
24. maj 2006 - 17:34 #5
lukker