Avatar billede godavdo Nybegynder
13. maj 2006 - 09:56 Der er 5 kommentarer

Opkobling efter WinXP clean install

Jeg har en 2Mb/512kB adgang via min kones hjemmearbejdsplads. (TDC, Siemens Xpresslink router). Jeg har været nødt til at lave en clean install på min egen PC. I Netværksforbindelser har jeg to 1394-forbindelser som er tilsluttet. Jeg kan ikke komme på internettet. Når jeg prøver Reparer får jeg meddelelsen: ...kunne ikke spørge om TCP/IP-indstillingerne. Har prøvet at resette modem/routeren. Min kones hjemmePC har uændret upåklagelig netadgang.
Avatar billede kenp Novice
13. maj 2006 - 10:09 #1
Du mangler at indstallere driver m.v. til dit netkort/bundkort.

For 1394 forbindelser er din firewire.
Avatar billede rebecca Novice
13. maj 2006 - 10:21 #2
Prøv at gå i kontrolpanel/system/hardware/enhedshåndteringen, som kenp skriver mangler du sikkert driveren til dit netkort hvis du kigger i enhedhåndteringen er der sikkert et eller flere gule udråbstegn som er tegn på at noget hardware ikke er Installeret eller ikke Installeret korrekt.
Avatar billede godavdo Nybegynder
13. maj 2006 - 18:30 #3
Ganske rigtigt. Jeg har et Gigabyte GA-K8N-Ultra SLI bundkort. Hentede driverne fra deres hjemmeside.
Tak
Avatar billede rebecca Novice
13. maj 2006 - 20:33 #4
Godt du fik klaret det :o)
Husk at lukke
Avatar billede rebecca Novice
31. oktober 2006 - 17:05 #5
husk at lukke spg