Avatar billede webname Nybegynder
12. maj 2006 - 23:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjælp til Webmail

Hej eksperter.
Jeg har en mail server (hmailserver.com), den kører optimalt. Nu vil jeg gerne have en form for webmail! Er der nogle der kan hjælpe?? Har en apache 2.0.55 med php og mysql kørende.

På forhånd tak!
Venlig hilsen Jannik Hansen
info@webname.dk
Avatar billede ttopholm Nybegynder
12. maj 2006 - 23:38 #1
Webmail
SquirrelMail is a standards-based webmail package written in PHP5. It includes built-in pure PHP support for the IMAP and SMTP protocols, and all pages render in HTML 4.0 (with no JavaScript required) for maximum compatibility across browsers. It has very few requirements and is easy to configure and install. SquirrelMail has all the functionality you would want from an email client, including strong MIME support, address books, and folder manipulation. The hMailServer installation includeds two plug-ins for SquirrelMail. One password changer that lets users change their own password via the client, and one auto-reply plug-in that lets user set auto-reply messages when they are out of office.

Dette er taget fra deres side.... Så enten er den bundled sammen med den.. eller så kan du bare følge deres hjælpeguide, der fortæller dig hvordan du får webmailen op og stå
Avatar billede ttopholm Nybegynder
12. maj 2006 - 23:45 #2
eller brug uebimiau.org... det er et lige til webmail

eller denne, som er rigtig cool
http://www.roundcube.net/
Avatar billede webname Nybegynder
31. december 2006 - 23:15 #3
Tak har brugt squirrelmail.. "ttopholm" smid en besvarelse, hvis du vil have point..
Avatar billede ttopholm Nybegynder
31. december 2006 - 23:18 #4
Det var så lidt