Avatar billede smedstrup Nybegynder
09. maj 2006 - 19:18 Der er 3 kommentarer

Problemer med JVC GR-D23 camcorder

Hej

Har lige købt et brugt digital videokamera, men jeg kan overhovedet ikke få forbindelse til computeren med det.

Jeg bruger firewire, og har en panasonic kamera og det findes med det samme kablet tilsluttes.

Når JVC kameraet tilsluttes, sker der absolut ingenting.

Hvor kan fejlen ligge?
Avatar billede uffesteenberg Novice
09. maj 2006 - 19:58 #1
Har du prøvet at gå ind "kontrolpanel"-"printere og anden hardware" og få den til at søge efter ny hardware??
Avatar billede smedstrup Nybegynder
09. maj 2006 - 20:00 #2
Jeg har været inde og søge efter nyt hardware, men den finder intet. Intet
Avatar billede nyside Nybegynder
10. maj 2006 - 21:58 #3
Jeg ved godt du har tilsluttet kameraet
Men
Har du stillet det over på play (afspil)
og jeg går udfra at du har XP ?
min svogers D23 kører fint