Avatar billede mal Nybegynder
09. maj 2006 - 13:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

TDC Proxy server

Af en eller anden mystisk årsag vil TDC medarbejdere ikke oplyse mig hvad deres proxyserver hedder.

Jeg vil meget gerne have den oplyst!
Avatar billede kenp Novice
09. maj 2006 - 22:32 #1
TDC-kunder har som udgangspunkt ikek brug for en proxy server, og det er jo ikke en service de udbyder, så hvorfor skulle de oplyse dig om den? (hvis de har en, men det har de sikkert)
Avatar billede mal Nybegynder
10. maj 2006 - 03:28 #2
Tja ... kenp ... du har sikkert ret at det ikke er en service de udbyder ... og i så fald ... bør de jo nok ikke oplyse den ... det er bare at jeg tit synes at det er rart at kunne køre via proxy
Avatar billede mal Nybegynder
10. maj 2006 - 03:30 #3
og som du selv siger ... de har sikkert en ... og det jeg søger med det her spørgsmål er hvad hedder proxyserver og hvilken port er den på !
Avatar billede kenp Novice
10. maj 2006 - 08:42 #4
Men TDC anbefaler nemlig at du ikke køre via proxy men google kan måske bruges. http://www.google.dk/search?hl=da&q=proxyserver+TDC+port&meta=
Avatar billede mal Nybegynder
10. maj 2006 - 19:38 #5
Jeg har selv søgt det igennem ... og jeg har prøvet de ip jeg kunne finde og de virker desværre ikke
Avatar billede mal Nybegynder
12. maj 2006 - 02:40 #6
Jeg lukker spørgsmålet ... jeg har en fornemmelse af at jeg ikke får et svar ... jeg kan bruge til noget ....
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2006 - 14:17 #7
selv følge lig bruger TDC proxy, for eller kan de ikke lave privat net over det eksisterende, jeg er for tiden på danmarks største private netwærk der heder uv.net
det rækker fra skagen til københavn, og styres fra herning, "birgit", og gate way er DIX i lyngby, men det med at få oplysninger er et sikkerheds spørgsmål, har du en 100m/bit og sætter op en proxy, høre jeg gerne fra dig......