Avatar billede paradux Nybegynder
07. maj 2006 - 21:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Alle webcams lagger/kører i ryk

Hej :)

Jeg har et kæmpe problem... Efter at have erhvervet mig en Fujitsu Siemens Amilo bærbar, kan jeg ikke få mine webcams til at køre flydende.. Har både et Logitech QuickCam Express og et Logitech Quickcam Messenger.. Begge har samme problem.. De lagger! Og nej, det ikke min forbindelse der er for sløv, for problemet ligger allerede ved offline brug, f.eks. ved video-optagelse. Den trækker 1-2 sekunder flydende, og står så stille de næste 3-4 stykker, for så igen at køre 1-2 flydende..

Nogen der har en ide om hvor problemet kan ligge?

På forhånd tak :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. maj 2006 - 21:25 #1
For lidt ram, for lille processor, for dårligt grafikkort eller en kombination af alle
Avatar billede paradux Nybegynder
07. maj 2006 - 21:29 #2
AMD MT37 3700+, 1GB Ram og X700 grafik, så nej... Andre forslag?
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. maj 2006 - 23:02 #3
Den skulle kunne køre det uden de store problemer, har du kontrolleret om du har meget spyware, der f.eks. optager forbindelsen over http hvor web camet vel også køre
Avatar billede paradux Nybegynder
06. september 2006 - 14:51 #4
Afsluttet ...