Avatar billede exposure Nybegynder
06. maj 2006 - 15:31 Der er 2 kommentarer

"Der ingen forbindelse til Mircosoft Exchange-serveren"

Har installere en hel nye Exchange Server med Server 2003 R2 og Exchange 2003. Får følgende fejlmeddelser når en klient prøve at logge på outlook:
"Der ingen forbindelse til Mircosoft Exchange-serveren. Outlook skal være online eller have forbindelse for at kunne udføre handlingen."

Hvis man sidder på vores Terminal Server så komme man igennem uden problemer. Er der noget jeg har glemt at sætte op?
Avatar billede jacla Nybegynder
06. maj 2006 - 15:49 #1
Her kan du måske finde noget.

http://www.exchange-faq.dk/weblog.php?id=M200401

Mvh
Jan C
Avatar billede syoman Nybegynder
06. maj 2006 - 16:29 #2
Du skal tage alt hardware i pc'en ud, og så sætte det omvendt i! Altså på hovedet! Så bliver din pc så befippet, at den glemmer alt om forbindelse til Microsoft Exchange-serveren og andre finurligheder!