Avatar billede loechte Nybegynder
06. maj 2006 - 11:25 Der er 8 kommentarer

Logodesign til rejseportal

Hej.

Mangler akut et logodesign for en ny rejseside/portal.

Kravet er naturligvis at dette er proffesionelt udformet, enkelt og klar til brug både online og på tryk.

Så er du grafiker eller på anden måde professionel og kunne du tænke dig at tjene lidt penge på opgaven, så skriv!

Oplysninger om firmaet;
Firmaet der står bag drives af to studerende i henhold til Blue Ocean Principperne - altså skal vi ikke tjene penge på projektet, bare skabe vækst og omsætning.

Vi henvender os til alle rejselystne, primært grupperejser da vi ikke tager de sædvanlige gebyrer for at arrangerer sådanne rejser.

Vor profil skal være professionel og overskuelig - sider som disse ender ofte i et kaotisk virvar af tilbud og muligheder (Travelmarket.com, MrJet.dk, Kronerejser.dk etc.)

Vi skal bruge logoet til tryk på postkort der skal omdeles på skoler og gymnasier da vi har mulighed for at tilbyde skolerejser til en rigtig god pris.

Desuden ville vi om muligt også gerne have udarbejdet et par bannere i forskellige størrelser.

Men som sagt, skriv hvis du er interesseret. Som nævnt er vor midler små, men vi gerne aflønne dig inden for rimelighedens grænser.

Vh
Lars Löchte
Avatar billede jarl-g Nybegynder
06. maj 2006 - 13:37 #1
Hvad er sidens / firmaets navn?
Avatar billede loechte Nybegynder
06. maj 2006 - 13:40 #2
www.scandinaviaticket.com

Der ligger indtil videre et "prøvebillede" oppe - en føler fra ham der skal lave websiden.
Avatar billede dkshero Nybegynder
06. maj 2006 - 14:29 #3
jeg vil gerne lave det min mail er dkshero@hotmail.com

mvh. mads
Avatar billede flashnoob Nybegynder
06. maj 2006 - 17:24 #4
Jeg har et forslag klar til jer. Kontakt mig på morten.flashnoob @ gmail.com for at få det tilsendt. Så kan I se om det er noget i den stil I vil have.
Avatar billede jazzperson Nybegynder
06. maj 2006 - 17:43 #5
http://www.itctravel.sk/ Håber i ved det - designet er et template..:)
Avatar billede loechte Nybegynder
06. maj 2006 - 17:44 #6
Så fandt vi da ihvertfald ud af det!
Avatar billede loechte Nybegynder
23. november 2006 - 21:22 #7
Lukker
Avatar billede flashnoob Nybegynder
23. november 2006 - 22:19 #8
Jamen, jeg er glad for at I kunne bruge alle de ting jeg udarbejdede til Jer!! Alle de ting, hvilke jeg har lagt en hel del timer og arbejde i.

Uden nogen form for tak!