Avatar billede alphahan11 Nybegynder
05. maj 2006 - 19:13 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hvilket bundkort har jeg

Jeg har et problem med min pc ligesom hakker. Jeg er kommet frem til, at det formentlig er bundkortet der er problemet. Bundkortet har jeg fået uden drivere. Al lyd osv. virker fint. Jeg ved bundkortet er af mærket ecs elitegroup. Processoren er en amd duron 851 mhz. Nogen der kender et program eller lign. der kan identificere mit bundkort.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
05. maj 2006 - 19:16 #1
hent everest via google fra nettet.
Avatar billede levithan Nybegynder
05. maj 2006 - 19:25 #2
Avatar billede peet49 Nybegynder
05. maj 2006 - 20:33 #3
Det står normalt på en label på oevn printerporten set inde fra maskinen..
Avatar billede peet49 Nybegynder
05. maj 2006 - 20:34 #4
Prøver igen - det står normalt på en label oven på printerporten
Avatar billede pinball Nybegynder
05. maj 2006 - 23:54 #5
http://www.filehippo.com/download_everest_home/¨

tryk på motherboard og voila!

du kan hente driver ved at klikke på de blå links i everest
Avatar billede alphahan11 Nybegynder
06. maj 2006 - 00:07 #6
Jeg har fundet ud af hvilket bundkort jeg har ved hjælp af et af de links jeg fik. Programmet var nemt at bruge og jeg har også downloadet en driver. Det har hjulpet helt vildt. Jeg er bare så glad for jeres hjælp. Tak for det. Hvordan belønner jeg jer med point. Det har jeg ikke lige styr på.
Avatar billede pinball Nybegynder
06. maj 2006 - 00:16 #7
markere svar nede i  venstre hjørne til den som du mener skal have point
Avatar billede pinball Nybegynder
06. maj 2006 - 00:18 #8
tryk på brugernavn så det er markeret gråt og tryk accepter.
Avatar billede peet49 Nybegynder
06. maj 2006 - 08:26 #9
Og hvilket bundkort er det så?
Avatar billede pinball Nybegynder
06. maj 2006 - 15:02 #10
hmm ingen point til os andre?
Avatar billede alphahan11 Nybegynder
07. maj 2006 - 01:50 #11
jo sig til hvordan jeg gør så skal du også få point
Avatar billede pinball Nybegynder
07. maj 2006 - 02:03 #12
du har accepteret dit eget svar og denne tråd er lukket for svar.

opret en ny tråd med point og link hertil