Avatar billede goce Nybegynder
04. maj 2006 - 23:32 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

medion scanner virker ik på XP - søger ny driver!

Hej, jeg har en Medion MD 4394 scanner, som ikke virker på XP, når den er tilsluttet en 98'er så er der ingen problemer, men da jeg nu bruger xp virker min scanner ikke mere, hvis jeg installere en xp-driver virker det stadig ikke, har set på google at jeg ikke er den eneste der har haft det problem, nogen der kan hjælpe? helt gerne hurtigt...:)

Mvh Goce

PS jeg giver flere point hvis i hjælper hurtigt... Tak:)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
04. maj 2006 - 23:33 #1
Har du prøvet med en Windows 2000 driver?

/theSurfer
Avatar billede jacla Nybegynder
04. maj 2006 - 23:35 #2
Det kan være at scanneren ikke kan køre med XP (uanset driver) men du kan prøve med denne driver:

http://scanner.free-driver-download.com/Medion/26107/Medion-MD-4394-Scanner-Driver-1.3.0.0-Windows-98-ME-2000-XP.html

mvh

Jan C
Avatar billede thesurfer Nybegynder
04. maj 2006 - 23:36 #4
Hehehe.. samme url! :-)

/theSurfer
Avatar billede goce Nybegynder
04. maj 2006 - 23:40 #5
Hey... det er den driver jeg har installeret... men det virker ik...
har ik mulighed for at vælge om det ska være en windows 2000 driver eller en xp driver... der er kun én setup-fil.. ska ha fat i en speciel driver, så vidt jeg ved
Avatar billede thesurfer Nybegynder
04. maj 2006 - 23:51 #6
Kig i din Temp mappe (typisk C:\Windows\Temp).
Setup filen skulle gerne pakke filerne ud, til Temp mappen.

Her kan du muligvis se filerne til hver installation (98, 2000, XP)..

/theSurfer
Avatar billede jacla Nybegynder
04. maj 2006 - 23:54 #7
Har du prøvet på Medion's egen side:

http://www.medion.com/dk/
Avatar billede goce Nybegynder
05. maj 2006 - 00:04 #8
Jov den udpakkede fil har kun én setupfil men der er andre mapper med andre filer, de mapper hedder navnene på de forskellige windows styresystemer... men det virker stadig ikke...

Medions egen hjemmeside har ik driveren, de havde en gang, men den virkede heller ikke!
Avatar billede jacla Nybegynder
05. maj 2006 - 00:58 #9
Du er lidt vanskelig ;-))

Men hvad så med dette Link:

http://www.alexa.com/search?q=Medion%20MD%204394
Avatar billede goce Nybegynder
20. oktober 2006 - 21:07 #11
Jacla, jeg så jeg ikk havde gi'et dig point endnu, så skriv lige et indlæg angivet som "svar" så du kan få dine point
Avatar billede goce Nybegynder
24. oktober 2007 - 13:35 #12
Nå Jacla, er ved at ryde op i min konto, og du har ikk svaret, så jeg lukker nu.. men tak alligevel :)