Avatar billede bibiscor Nybegynder
04. maj 2006 - 18:13 Der er 4 kommentarer

3 spørgsmål

1. er lang tid siden jeg har været på, kan se jeg har point ude og hænge og de skulle gerne gå til de rette.
Hvordan er det lige jeg gør det?

2.skal bruge en manual til min Medionpc, men den kan ikke findes på medions hjemmeside. nogen der kan hjælpe mig?
MED S/N 15878010020331
TYP MED MT92
MODEL PC MT5

3.Findes der er freewareprogram der kan lave en kopi af min xp cd, har hørt det skulle være vanskeligt grundet koderne.
Det er til mig selv jeg skal lave den, vil lave en xtra for den jeg har er ridset, så hvis den skulle gå helt i stykker kunne jeg bruge den anden?
Avatar billede never_mind Nybegynder
04. maj 2006 - 18:24 #1
3. du kan bruge hvilket som helst program til at lave en kopi af windows, den er ikke poki beskyttet, med nogle kopi beskyttelses metoder.

1. det er dine spørgsmål der ikke er lukket: http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=bibiscor&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede levithan Nybegynder
04. maj 2006 - 19:02 #2
2. så hente dette program og se hvad programet siger dit bundkort hedder.

http://filehippo.com/download_everest_home/

3. Du kan hente neroburn version 7 www.ahead.de  den skulle virke.
04. maj 2006 - 22:24 #3
Avatar billede bibiscor Nybegynder
20. november 2006 - 20:00 #4
takkker