Avatar billede Dan Hansen Juniormester
04. maj 2006 - 16:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan ikke acceptere spørgsmålet!

http://www.eksperten.dk/spm/706085

Jeg har beskrevet fejlen i selve spørgsmålet!!
Kan ikke acceptere svarene ved manuel fordeling af point!
Avatar billede jacla Nybegynder
04. maj 2006 - 16:45 #1
Prøv at makere navnet med blåt inden du acceptere.

Det hjalp mig.

Mvh

Jan C
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
04. maj 2006 - 16:55 #2
Nej - samme fejl kommer igen i toppen af venstre menu!
Jeg vælger jo at "selv fordele point" 50 til mig selv - esbweb og 150 til pinball! men når de tal er trykket ind og jeg trykker på accepter knappen - så kommer fejlen i toppen af venstra menu "Du har afsat flere point end der er afsat til spørgsmålet"
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 17:00 #3
så accepter kun dit eget svar og opret dernæst en tråd med point til mig.
eller accepter mit svar og jeg opretter en tråd med point til dig.
kan du accepterer ét svar?
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
05. maj 2006 - 00:03 #4
Hej Jacla og Eksperten!
Jeg kunne stadig ikke her til aften, men jeg kunne godt nøjes med at acceptere mig selv - altså netop ved at vælge mig og kun mig og så give mig selv de 200 point - oprettet et nyt spørgsmål til pinball, hvor jeg så har lagt de 150 vedkommende skulle have! - men at fordele pointene selv - det ville den altså bare ikke!
Avatar billede eagleeye Praktikant
05. maj 2006 - 09:15 #5
Måske var det fordi pinball havde lavet 2 svar så de 150 point blev talt med to gange i kontrol udregningen af om der gives for mange point: 50+150+150 = 350 point.

Så det havde måske virket hvis du havde afvist pinball svar og fået pinball til at lave et nyt svar efter det.
Avatar billede pinball Nybegynder
07. maj 2006 - 20:03 #6
esbweb smid lige et svar og accepter så tråden lukkes :)
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
07. maj 2006 - 22:17 #7
lukkes