Avatar billede alphahan11 Nybegynder
04. maj 2006 - 15:21 Der er 8 kommentarer

Computeren fryser i et kort øjeblik

Jeg har 2 computeren. En helt ny og en lidt ældre. Min gamle computer (850 Mhz) med ca. 400 mb ram, nyt grafikkort osv. hakkker lidt ind i mellem. Det virker nærmest som om den fryser i 1/10 del sekund en gang imellem. Det gælder på når jeg skriver som her, kører med musen og lyden stopper også et meget kort øjeblik. Jeg har ikke køleproblemer, som var det første jeg undersøgte. Håber nogle kan hjælpe mig. Det er meget irriterende.
Avatar billede levithan Nybegynder
04. maj 2006 - 16:14 #1
jeg har samme problem med min egen pcer. Jeg tror det skyldes ide drivere eller til div controllere som konfligter. jeg kan ikke selv få mit væk men har vændet mig til det.

har du mange harddiske sat til
Avatar billede alphahan11 Nybegynder
04. maj 2006 - 16:45 #2
Nej kun en harddisk, som er partitioneret til 2. Men du har nok ret. Jeg har aldrig lagt en driver ind på bundkort og processer. Det er nok det - tak for hjælpen.
Avatar billede levithan Nybegynder
04. maj 2006 - 19:15 #3
prøv lige at undersøde det først og skriv tilbage om det virker bedre
Avatar billede alphahan11 Nybegynder
04. maj 2006 - 20:48 #4
Jeg ved ikke om jeg kan finde drivere til det - men prøver
Avatar billede levithan Nybegynder
04. maj 2006 - 21:18 #5
hvad bundkort er det?
Avatar billede htmlkongen Novice
04. maj 2006 - 21:24 #6
Er det Windows ME?
Avatar billede levithan Nybegynder
04. maj 2006 - 21:25 #7
nej det er styresystemet

kik dine manualer igennem
Avatar billede alphahan11 Nybegynder
04. maj 2006 - 23:58 #8
Jeg ved faktisk ikke hvad bundkort der sidder i, men det er en amd duron 851 mhz processor. Nej jeg har xp home i en udgave der er købt og betalt.
Jeg har desværre ingen manual.