Avatar billede mr-bob Nybegynder
02. maj 2006 - 22:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

dedicated hosting?

Jeg skal bruge en webserver hvor jeg kan have programmer installeret, altså ikke bare en webserver med ftp-upload.. Er i en gruppe der er ved at udvikle lidt software, men vi har ikke den båndbredde som vi skal bruge for at få det ordentligt tjekket igennem, og vi har slet ikke pengene til at have en dedicated server stående, så tænkte om der ikke er noget Ala dedicated server, men hvor man måske bare deler en computers resourcer?
Jeg har brug for minimum 100MB upload og meget gerne fri trafik, men ellers skal jeg have minimum 1TB upload...
Hvis dette ikke er muligt søger jeg den billigste Dedicated server. Placering i verden er ligegyldigt..

Håber i kan hjælpe
Avatar billede it-dk Nybegynder
02. maj 2006 - 22:51 #1
Jeg kender ikke nogle som gerne vil "dele" en dedikeret server med dig men du kan evt kontakte www.unitspeed.dk og se om de evt har en billig dedikeret server. Du kan evt sende en mail med informationerne så kan du se hvad de siger.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
02. maj 2006 - 23:14 #2
nej der er nok ikke nogen der vil dele en dedikeret server, men det jeg tænkte på om der var en service hvor man kunne købe sig ind på en computer man så delte efter hvor meget harddiskplads og hvor meget cpu kraft man sku bruge.. Men det ser ikke ud til at der er en sådan service...
Hvordan fungerer det evt med at have sin egen computer og så placere den et sted hvor der er hurtigt net? Vi skal bare bruge Minimum 100MB upload..
Avatar billede it-dk Nybegynder
03. maj 2006 - 08:56 #3
Der er måske nogle udbyderer som har dedikeret serverer som de kan dele op med disk, cpu og ram til flere "ejere/brugere" men jeg kende ikke lige nogle. Den anden løsning du tænker på er co-location hvor du placere en server hos en udbyder. Dem er der en del af herhjemme. Du kan evt søge på www.findwebhotel.dk og www.webhostpriser.dk
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. juni 2006 - 19:21 #4
lukker..