Avatar billede nickern Nybegynder
01. maj 2006 - 13:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Flere nyhedsbrevsmodtagere?

Hejsa

Jeg har længe gået og ville have mange flere nyhedsbrevsmodtagere - gratis.

Der må da være nogle måder så man slipper for at betale for dem på og de så tilmelder sig.

Jeg har ikke lyst til at oprette konkurrencer eller andet - men bare at få mere opmærksomhed på mit nyhedsbrev! Nogen der kan hjælpe
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
01. maj 2006 - 13:18 #1
Find noget der er relevant for potentielle abonenter..
Så kan det være der kommer flere?
Avatar billede nickern Nybegynder
01. maj 2006 - 13:20 #2
jeg har en tilbudsportal - og sender jævnligt ud omkring nye og gode tilbud! Hvad kan ellers være relevant for abonenter?
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
01. maj 2006 - 13:51 #3
det kommer an på hvad for tilbud det er..
Dem der vil have tilbud om scootere, kan jo ikke bruge tilbud om traktorer..
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
01. maj 2006 - 16:49 #4
Er det tilbud som www.tilbudsjagt.dk eller www.tilbudsguiden.dk ?
Der er flere valgmuligheder
1) Betal for det
2) Lav en konkurrence, men forvent absolut ikke at konkurrencesiderne vil tage dit link med gratis, hvis det er ligesom de 2 ovenstående sider.
3) Lav noget som ingen andre har, og få derigennem omtale i medierne
4) Find nogle partnere, som ikke er i sammee "boldgade" som dig, og lav et samarbejde
5) Begynd at studere SEO

Jeg startede selv op for ca. 2½ år siden med noget lign.
Gennemsnitlig har jeg sikkert arbejdet 50 timer ugentligt, og skudt en helvedes masse penge i det...... og det er først lige begyndt at blive sjovt.
Avatar billede nickern Nybegynder
01. maj 2006 - 18:14 #5
eric : tilbudsguiden findes ikk:) Men vil heller ikke betegne den som det samme som tilbudsjagt - synes den er for "rodet" og min side kører med andet end kun tilbud, vi har også sparetips og konkurrencer og sådanne ting

ved ikk om du kender den men http://www.shoplisten.dk

med hensyn til dine punkter:

1), 2) det skrev jeg faktisk til at starte med det synes jeg ikke jeg havde kapital til - eller lyst til at investere i
3) Har jeg prøvet at tænke på så tit - men kan aldrig finde på noget:(
4) Hvorfor skal de ikke være i samme "boldgade" Jeg har lært at hvis de ikk er det, trækker det ned i ens PR.
5) Den har jeg studeret i et halvt år.

Men tak for de gode råd
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
01. maj 2006 - 18:58 #6
Så er den her :-) http://www.tilbudsguiden.dk/guide.asp?medieid=597&id=818

Jo jo.... Jeg kender den godt, og syntes også den er pæn og overskuelig, men kender så til gengæld ikke dit nyhedsbrev

4) Det jeg mente var at du kunne finde nogle som udsender nyhedsbrev, og kan have reklame med dit site, mod at du har reklamer for deres site.....
Hvis du så finder nogle i en anden boldgade, så stjæler i jo ikke hinandens kunder....

Det trækker ikke ned i din PR, og det modsatte giver heller ikke større PR.
Det som du forveksler, er hvis et site omhandler bleer, og de linker til dig fra en side hvor bleer er som titel, og link-teksten også indeholder teksten bleer, så beregner google at der er større chance for at dit site indeholder noget med bleer, end hvis der blev linket fra en side med biler

Mht. 1&2 så er det bare et spørgsmål om at klø på, og investere noget af indtægten.... Det er den mest rigtige måde at gøre det på..... Penge avler penge....
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2006 - 13:57 #7
Nogle råd:
1: Er det let nok at melde sig til fra nyhedsbrevet?
2: Opfordrer jeg besøgende tilstrækkeligt til at melde sig til?
3: Generelt så er der ikke nogle "naturlige links" som trækker ned.
4: Kan du få dine brugere til at rekrutere flere brugere for dig på nogen måde?

Og de færreste ting i livet er gratis.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
02. maj 2006 - 14:12 #8
Din adsense bør du også have placeret bedre.... Jeg ved godt det er en god indtægtskilde, men ved at lave det med emne-links øverst, måske lidt i højre side, og store billeder forneden bliver dit site mere appetitelig, og jeg tror ikke på at der vil blive mindre omsætning....
Avatar billede nickern Nybegynder
02. maj 2006 - 15:00 #9
eric - det vil sige du foreslår jeg ligger adsense nederst på siden?

regin -
1)  Ved ikke om det er let nok at tilmelde sig; den ligger oppe i højre hjørne
2)  Jeg har lige lavet en nyhed om det? Hvordan kan man ellers opfordre dem til det? Jeg har prøvet at spørge efter et (java)popup som åbner i samme side, hvor man kan tilmelde sig. ?
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2006 - 16:52 #10
F.eks. lige nu er tilmeldings knappen hvid - og står ikke frem på nogen måde - lige ledes fylder selve boxen for nyhedsbrevet kun 150x50 pixels. Og brugerne får ikke afvide hvorfor de skal tilmelde sig? Pratisk talt har de ingen idee om hvad nyhedsbrevet indeholder. Dette er dog kun flue knepperi for at få mest ud af de besøgende.
Dit helt klare fokus bør være at skaffe mere trafik.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
02. maj 2006 - 16:58 #11
Jepper..... Tag et kig på amino.dk
Det er justeret efter anvisning fra en "ekspert"

Som adsense står nu, så er det fyld....
Ved at gøre som ovenstående får du det ind på en pæn måde, som man alligevel ser....