Avatar billede beta Nybegynder
30. april 2006 - 18:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skype brugernavn

Jeg har fået oprettet et skype brugernavn, men der er en fejl i navet, skal man bede skype om at få det slettet, eller slettes det aut. hvis det ikke har været i brug i X tid ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. april 2006 - 18:53 #1
øøøh... hvorfor ikke bare bruge navnet som det er?
Er det ikke hip som hap hvad du hedder på skype?

Jeg mener... Jeg søger på folks navne hvis jeg skal tilføje nogen tilføje nogen til skype - er de ikke at finde på den måde - too bad.
Avatar billede 2hvybg3yb Nybegynder
07. maj 2006 - 21:53 #2
Man skal skrive til dem og sige de skal rette slette ens bruger '(mener jeg)
Avatar billede beta Nybegynder
07. maj 2006 - 22:33 #3
2hvybg3yb > yes, det lader nu til at navnet et slettet. Hele problemt lå i, at der var blevet oprettet to kontoer, og navnene var ret ens, og hvis der så søgte på navnet på et tidspunkt, vil de måske komme frem til den forkerte konto.

Iøvrigt, dit navn "2hvybg3yb".... er det en kemisk formel, eller var det blot "10 fingre på tasterne" ? =;-)
Avatar billede 2hvybg3yb Nybegynder
08. maj 2006 - 14:10 #4
Kemisk Selfølgelig ;) ej det var bare tilfældigt jeg fandt på det
men det var godt du fandt ud af det ...