Avatar billede htmlkongen Novice
29. april 2006 - 17:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Rettigheder til at se Eksperten

Nogle gange når jeg går ind på eksperten.dk /exp.dk siger den at jeg ikke har rettigheder til at se siden.

Har andre oplevet det samme - eller er det min 4G forbindelse der lagger ? ;)
Avatar billede snowball Novice
29. april 2006 - 18:26 #1
Jeg har ikke selv oplevet det, men har hørt om det et par gange før.

Er der et mønster i hvornår det sker? Ved login, ved kommentar osv..

Kan du evt. prøve at tage et screenshot når det sker, for så vil jeg tilføje det til vores liste med fejl og mangler.
Avatar billede htmlkongen Novice
29. april 2006 - 18:30 #2
Hey. Ja da ingen problem.

Mønsteret er nok hvis computeren har idlet i 5 minutters tid.

Jeg kan hverkan komme på eksperten.dk eller exp.dk.

En gang virkede det hvis jeg søgte på Google, og trykkede på linket, og 9/10 gange virkede det ikke.....
Avatar billede htmlkongen Novice
30. april 2006 - 19:01 #3
Avatar billede snowball Novice
30. april 2006 - 19:06 #4
Ikke for at være besværlig, men har du slået "Vis meddelelser om uskadelige HTTP-fejl" fra? Det kunne være der gemte sig flere informationer der ;)
Avatar billede htmlkongen Novice
30. april 2006 - 19:33 #5
Aner det ikke - hvor henne tjekker jeg det? Det er jo kun på exp den gør det. O efter  min kommer den igen
Avatar billede htmlkongen Novice
30. april 2006 - 19:34 #6
Den var ikke slået fra - det er den nu. Hvad gør den mere præcist?
Avatar billede htmlkongen Novice
30. april 2006 - 19:37 #7
Den var ikke slået fra - det er den nu. Hvad gør den mere præcist? Og efter 5 min kommer den igen. (Skulle der have stået før)
Avatar billede snowball Novice
30. april 2006 - 19:39 #8
Der kan nogle gange komme flere tekniske informationer frem hvis det er slået fra.

Du kan på http://azero.dk/support/design/browser/ie/crash/ se et eksempel på det.
Avatar billede htmlkongen Novice
30. april 2006 - 20:36 #9
Den var ikke slået fra - det er den nu. Hvad gør den mere præcist? Og efter 5 min kommer den igen. (Skulle der have stået før)
Avatar billede snowball Novice
30. april 2006 - 21:58 #10
Nu er det i hvert fald tilføjet til vores liste med bugs!
Avatar billede htmlkongen Novice
02. maj 2006 - 14:44 #11
Kanon. Thanks a lot