Avatar billede miss-g Seniormester
29. april 2006 - 14:10 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Google Adsense?

Er der nogen der kender nogle danske guider til hvordan man optimerer sine google annoncer der bliver vist via sit website?

Jeg mener - jeg kan forstå at man skal benytte sig af søgeord, men hvor og hvordan? Og siderne skal have hver deres titel, man bør bruge <h1> til overskrifter....

Søger flere tips, da annoncerne lige nu ikke er særligt målrettet. Nu er det et dating site der er tale om, og vi vil selvfølgelig ikke have annoncer fra andre dating sites, men biograf, restauranter og lignende kunne være relevant. Hvordan får vi vist de ´rigtige´ annoncer?

Andre tips (på dansk)?

Har læst google´s egne guider men synes der mangler lidt...
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. april 2006 - 14:14 #1
Jeg kender ingen på dansk, men har nole gigtig gode ressourcer på engelsk. Drop en e-mail adresse så sender jeg til dig.
Avatar billede leif Seniormester
29. april 2006 - 14:17 #2
Jeg vil da gerne se dem. exp @ ljnet.dk
Avatar billede keysersoze Guru
29. april 2006 - 14:38 #3
undskyld jeg blander mig... :(

bufferzone >> jeg skrev en mail til dig den 25/04 - har du haft tid til at tjecke den eller er den forsvundet hen i det ukendte? kim@soze.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. april 2006 - 14:40 #4
Den står på min to do list men er ikke blevet besvaret, da jeg næsten ikke har været på min hjemme pc. Det kommer jeg først sent i aften
Avatar billede miss-g Seniormester
29. april 2006 - 16:03 #5
Min e-mail adresse står i min profil her på E.
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. april 2006 - 16:16 #6
jeg giver den lige lidt tid og sender så til de adresser der er kommet.
Avatar billede goose Nybegynder
29. april 2006 - 16:28 #7
Vi er da sikkert andre der ligeledes er interesseret i dette emne, så hvorfor ikke smide de links her i tråden?

/Goose
Avatar billede miss-g Seniormester
29. april 2006 - 16:52 #8
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
29. april 2006 - 19:44 #9
Jeg vil også gerne kigge med eric[a]domni.dk
Avatar billede miss-g Seniormester
29. april 2006 - 20:18 #10
Hæ hæ - der er stor interesse her. Bufferzone - du må lave en side om Google Adsense på DANSK. :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. april 2006 - 21:10 #11
Jeg kan ikke loade dokumenterne op men Licens betingelserne beskriver, at de må viderefordeles, derfor sender jeg dem gerne.

Jeg overveje at sætte mig ind i emnet og skrive en artikel eller to på eksperten. Jeg sender senere for at give flere mulighed for at melde sig til
Avatar billede goose Nybegynder
30. april 2006 - 10:23 #12
bufferzone >> send gerne til admin[a]goose.dk

/Goose
Avatar billede rejsernu Nybegynder
01. maj 2006 - 14:57 #13
Bufferzone send dem også gerne til rejsernu@rejsernu.dk

Mvh
/Lars
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. maj 2006 - 15:08 #14
Jeg sender i aften
Avatar billede keysersoze Guru
01. maj 2006 - 15:12 #15
jeg tror det ville være en fordel at lave en form for tool-boks på eksperten hvor løsninger kunne lægges op.

Du må gerne sende en kopi til mig samtidig med at du engang svarer på den mail jeg sendte dig :)
Avatar billede miss-g Seniormester
02. maj 2006 - 02:18 #16
Der kom ikke noget Bufferzone *G*

Vi venter spændt *S*
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. maj 2006 - 08:00 #17
så skulle de to første dokumenter være sendt, endnu en følger når den er færdig. Skulle der være en eller to der ikke modtager så bedes i lige melde tilbage
Avatar billede giang Nybegynder
02. maj 2006 - 10:33 #18
Avatar billede miss-g Seniormester
07. maj 2006 - 22:36 #19
Kommer der mere bufferzone? *S*
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. maj 2006 - 23:01 #20
Ja. Jeg har samlet nogle gode tråde fra web masterworld i et word dokument, men jeg er ikke helt færdig endnu. Tiden er bare ikke til det i øjeblikket. Jeg bliver nok først færdig sidst i denne uge
Avatar billede jazzperson Nybegynder
11. maj 2006 - 17:04 #21
Uhm... Også gerne en kopi til: contentmanagementsystem@gmail.com ..:)