Avatar billede rippie Nybegynder
29. april 2006 - 02:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opret word form makro

Hey folkens.... jeg står her og skal bruge lidt hjælp til oprettelse af form makro i word.. altså når man åbner dokumentet op skal der komme en form op hvor jeg kan taste oplysninger ind i formen og trykker ok, og så smider den det selv ind, er der en som lige vil hjælpe mig ? ved ikke om det er noget der er totalt svært, for tænkte enten hjælp i en skabelon jeg selv kan redigere i, eller en lille personlig hjælp ved hjælp af mail / msn korrespondence ...

Skal bruge det på mit arbejde som har spurgt om vi kender en der kan lave det for os, og det var der ikke, så jeg meldte mig til at prøve at finde ud af det...
29. april 2006 - 07:24 #2
Det er tydelig at det er alt for tidligt knægten har vækket sin far i dag, det føste link skulle have været dette http://www.smartoffice.dk/SmartOffice/Products/DocumentWizard.asp
Avatar billede rvm Nybegynder
29. april 2006 - 13:31 #3
Jeg kan sende dig et eksempel, hvis du skriver din email adresse
Avatar billede hubertus Seniormester
03. maj 2006 - 14:21 #4
Hejsa

var det muligt at jeg også kunne se ovennævnte eksempel? i så fald kan du benytte følgende mailadreses: newrichter@hotmail.com  på forhånd tak.
Avatar billede rvm Nybegynder
03. maj 2006 - 15:04 #5
Sendt
Avatar billede rippie Nybegynder
07. maj 2006 - 06:22 #6
ronnie@rippie.dk det er min mail, du må meget gerne sende eksempel.
Avatar billede rvm Nybegynder
07. maj 2006 - 20:06 #7
sendt
Avatar billede rippie Nybegynder
13. maj 2006 - 01:09 #8
Har du msn eller noget ? kunne godt bruge lidt hjælp til at starte med det fra bunden ? fang mig på min mail ...