Avatar billede hamselv123 Nybegynder
28. april 2006 - 19:45 Der er 12 kommentarer

Lanskab tjen 60

hey jeg syntes min baggrund er lidt meget kedelig

så jeg har set et sted at der er en der har lavet det billede som "windows" kalder Landskab hvis du højre klikker og tager egenskaber så hedder den bare landskab

Men jeg har set et sted at der er en der har lavet det om sådan at der køre en jeep på den grønne græsplæne :D

men hvis i har andre gode baggruden så bare læk en link med dem os :D
Avatar billede levithan Nybegynder
28. april 2006 - 20:05 #2
Avatar billede matcho Nybegynder
28. april 2006 - 20:14 #3
http://www.poppet.dk/ Her er mange.
Avatar billede hamselv123 Nybegynder
28. april 2006 - 21:44 #4
levithan du har fat i noed af det rigtige det er det første billede jeg snakker om hvis man trykker på det første billede også der på det grøne græs så jeg at der kørte en jeep det er sådan et billede jeg leder efter :D

det er ikk noget a det i andre har fundet ...
Avatar billede levithan Nybegynder
28. april 2006 - 21:57 #5
kan du ikke bruge den her istedet for :D
http://www.netekipa.com/gallery/AllPictures/Zabava/XPThemes/normal/161-teletubbiesXP.jpg

vedr dit billede, så må personen vel selv ha lagt en bil på da billedet er standart i XP
Avatar billede hamselv123 Nybegynder
28. april 2006 - 22:00 #6
jo det kan vel godt gå :P

men bilen er altså den bedste :P
Avatar billede hamselv123 Nybegynder
28. april 2006 - 22:05 #8
tror det var inde på tweakup eller såån noed måske piratgruppen kan ikk helt husk det :S
Avatar billede levithan Nybegynder
28. april 2006 - 22:11 #9
håbløst at finde
Avatar billede hamselv123 Nybegynder
28. april 2006 - 22:12 #10
det tror jeg os men hvis der nu var nogen nørder herinde som selv kunne lave det.. så ville det jo være fint :D
Avatar billede egr_sli Nybegynder
29. april 2006 - 12:24 #11
ikke for 60 point :P
ej, tror også det er stortset umuligt at finde, især for andre da de ikke ved præcist hvilke billede de leder efter.
Avatar billede hamselv123 Nybegynder
24. februar 2007 - 09:53 #12
lukket