Avatar billede jgkl Nybegynder
28. april 2006 - 09:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Medlemsdatabasemed et tvist

Hej

Jeg skal lave en medlems database, som skal indeholde ca. 300 medlemmer,

Jeg har 3 tabeller som skal kædes sammen på kryds og tværs.

medlem (indekseret, unik)
chassis (indekseret, unik)
motor (indekseret unik)

Hvert medlem kan have op til flere chassis, og hvert chassis kan have op til flere motorer. Men hver medlemsrecor, chassisrecord og motor record må kunoptræde 1 gang...

Kan det lade sig gøre?

Jesper
Avatar billede jgkl Nybegynder
28. april 2006 - 09:12 #1
Hov glemte noget

Et chassis og en motor kan kan jo også skifte ejer, og vi vil gerne bevare de gamle records, som en historik..
Avatar billede jgkl Nybegynder
05. marts 2007 - 13:51 #2
Lukker