Avatar billede mrdj Nybegynder
27. april 2006 - 20:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udskriftmakro: Dialogboks 2 funktioner mangler

Jeg har fået udarbejdet en speciel udskrifts dialogboks til Word 2003 som giver brugerne mulighed for at vælge hvorvidt de vil printe det aktuelle dokument som Brev, Brev med kopi, Dokument, Dokument med kopi samt hvormange kopier de måtte ønske. Herved ligger sideopsætningen i denne makro, dette fungerer skam også fint nok. Nu er jeg så bare løbet ind i 2 manglender funktioner ved denne dialogboks, nemlig de funktioner fra Words CTRL+P der hedder "Aktuel side" samt "Sider" hvor man kan indtaste hvilke sider man vil have udskrevet.

Er det ikke muligt at få dem lagt ind i dialogboksen også ?

Har mulighed for at fremsende dokument med dialogboks/makro i.

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede rvm Nybegynder
27. april 2006 - 20:10 #1
Hej mrdj

Det er selvfølgelig muligt og jeg skal nok lave det, men har været bortrejst.

Hilsen

rvm
Avatar billede mrdj Nybegynder
28. april 2006 - 00:45 #2
mange tak skal du have :-) Er glad for du vil hjælpe mig... gør nogle ting noget lettere rent administrations mæssigt
Avatar billede rvm Nybegynder
28. april 2006 - 21:36 #3
Har sendt et forslag til løsningen til dig :-)
Avatar billede mrdj Nybegynder
29. april 2006 - 21:11 #4
Takker mange gange for løsningen, den er også 99% i orden, har dog lige sendt en lille mail med en enkelt bette ting.
Avatar billede mrdj Nybegynder
02. maj 2006 - 08:42 #5
Takker mange gange for hjælpen.