Avatar billede zenorph Nybegynder
26. april 2006 - 21:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MSN plus alternativ?

Hej...

Vil gerne benytte mig af MSN Messenger (Ikke den i Windows XP), og dertil også gerne MSN Plus, men..... Alle siger den er fyldt med alverdens malware/spyware osv., så derfor har den ikke den store interesse. (gør sig også gældende selvom man svare nej under installationen).

Da jeg gerne vil have muligheden for at redigere navnene på dem, som jeg har på min liste, vil jeg høre om der findes et alternativt program som kan det samme!?
Avatar billede levithan Nybegynder
26. april 2006 - 21:48 #1
under installation af msn plus  skal du huske at svaere nej til deres reklamer så undlader programmet at lægge en masse junk ind på pcen som du selv skriver at du har hørt programmet vil gøre.
Avatar billede zenorph Nybegynder
26. april 2006 - 21:50 #2
men der siges jo, at der alligevel ryger en masse med ind ?!?
Avatar billede levithan Nybegynder
26. april 2006 - 21:55 #3
Ikke noget man svaere nej til reklamer samt toolbars så kommer blot program filerne ind. jeg har gjort det mange gange.

iøvrigt kan du bruge disse programmet til at checke din pc efter med.
1. X-Cleaner Micro Edition http://www.xblock.com/download/xclean_micro.exe (gratis)
Vælg kør når dialogboksen kommer frem, så scanner programmet din pc’er igennem for spyware.

2. Spybot (husk at opdatere programmet før brug)(gratis)
http://fileforum.betanews.com/sendfile/1043809773/1/spybotsd14.exe
Programmet skal installeres på din pc og tager meget spyware.
Avatar billede fromsej Praktikant
27. april 2006 - 00:22 #4
Uanset om man siger ja eller nej til sponsorprogrammerne i Messengerplus, er man ved at installere det med til at støtte udbredelsen af spyware.
Det er sponsoreret af en af verdens største og værste producenter af skidtet, nemlig C2Media/Lop !
Avatar billede nva Praktikant
27. april 2006 - 08:03 #5
Jeg bruger også MsgPlus og der kommer IKKE spyware på din pc, hvis du svar nej til sponsor-programmer. Men derfor har fromsej alligevel en pointe - men som sagt bruger jeg det selv.
27. april 2006 - 09:23 #6
... også en debat om [Messenger Plus 3.0] her -> http://www.eksperten.dk/spm/528544 ...
Avatar billede nva Praktikant
27. april 2006 - 12:46 #7
Du kan jo kigge på www.mess.be og se hvilke muligheder de tilbyder.