Avatar billede kennith Nybegynder
26. april 2006 - 20:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sletning af standard skabeloner

Hej sidder og leger med at lave mine egne skabeloner og har fået lavet faneblad under skabelonerne osv. men jeg kan ikke slippe af med default fanebladene og det ville jeg gerne så jeg kunne få lidt mere plads til dem jeg faktisk bruger.

Har været inde under c:\programmer\Microsoft Office\Templates\1030 og slette alle templates men det var word ret ligeglad med. Kan det lade sig gøre jeg bruger Office 2003
Avatar billede jkrons Professor
26. april 2006 - 21:38 #1
Du skal gøre det som en afinstallation i kontrolpanelet under tilføj/fjern programmer. Find Officeopakken, og vælg at "afinstallere" skabeloner. En enkelt gang har jeg været ude for, at måtte afinstallere hele pakken - og så installerede den igen uden skabeloner.
Avatar billede kennith Nybegynder
27. april 2006 - 16:01 #3
Ja selvfølgelig kunne man da bare fjerne dem med installationen. Havde jeg ikke lige selv tænkt på så jkrons lig lige et svar så skal du få piont...
Avatar billede jkrons Professor
27. april 2006 - 16:02 #4
Here goes :-)
Avatar billede jacla Nybegynder
27. april 2006 - 23:20 #5
ok

mit svar: http://support.microsoft.com/search/default.aspx?catalog=LCID%3D1030&mode=s&cat=false&query=skabeloner+standard&srch=sup

NB! går du op i karma;

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal synes om det.
MVH

Jan C
Avatar billede kennith Nybegynder
27. april 2006 - 23:43 #6
jacla > ja og..... jeg ved ikke rigtig hvad du vil frem til. Du linker til en søgeside på knowledgebase hvor du har indtastet ordne jeg har nu fordi jeg fornemmer du er utifreds gennemset de første 60 søgeresultater og ikke fundet et svar. Desuden er det nu engang sådan at uanset jeg vælger at give point til den løsning jeg benytter uanset hvor mange der har den rigtige.

Selv om jeg har meget svart ved at se hvad det har af relevans i denne sammenhæng så kan jeg da oplyse at jeg tror på karma og hvad du så mener du kan bruge den oplysning til eller ønsker at påpege med dette må jeg jo så prøve at gætte mig til.....

Som du måske har gættet tænder jeg af på folk der ikke formår at udtrykke derres meninger og holninger men pakker det ind i vage antydninger. Så hvis du er utilfreds med ikke at have fået poiunt for dit svar som jeg altså finder ubrugeligt så skriv det da endelig så skal jeg da gerne lave et ekstra spm til dig så du kan få point. Det ville jo u nægteligt være trist hvis det skulle holde dig vågen...