Avatar billede snipez Nybegynder
26. april 2006 - 18:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

søger hjemmeside program

Hej jeg søger et program til at lave en hjemmeside
jeg kender ikke noget til det
så det må godt være nemt
noget (drag & drop)
eller hvad de hedder
Avatar billede michaeltryl Seniormester
26. april 2006 - 18:24 #1
jeg kan anbefale frontpage, det fungere lidt ligesom word, du behøver ikke kunne html kode for at bruge det, da frontpage selv ordner det. Dog kan jeg anbefale dig at lære lidt grundlæggende html kodning, det er ikke særlig svært hvis man lige tager sig lidt tid til at sætte sig lidt ind i det.
her er en rimelig nem guide at gå igang med http://www.html.dk/tutorials/html/
Avatar billede trekkies Juniormester
26. april 2006 - 19:37 #2
Der findes også gratis programmer, f.eks.:
Stone's WebWriter:
http://www.webwriter.dk

Det bedste program er Dreamweaver, men det koster også en del.

Jeg har også brugt Frontpage før i tiden, men det er kun godt hvis man er ny begynder, ellers vil det være en god ide at lære lidt html kodning, ligesom michaeltryl skriver.

Hvis du lærer at kode i html, så kan notepad/notesblok være god nok.
Jeg bruger en gratis tekst editor ved navn Notepad++, der kan man have flere sider åben og få koden vist i farver, på den måde  er det nemmere at kode :)
Avatar billede snipez Nybegynder
29. april 2006 - 11:12 #3
bruger det på www.web10.dk