Avatar billede miss-g Seniormester
26. april 2006 - 00:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Google søgefelt på site virker ikke?

Jeg er ret ny i det her Google Adsense, og nej jeg prøver ikke at få jer til at klikke på alt muligt *G*

Men jeg forstår ikke hvad der er galt med min google søgefelt. Den søger da ikke noget som helst?

Nogen der har et bud på hvad jeg gør forkert?
http://www.svar.onbase.dk/
Avatar billede levithan Nybegynder
26. april 2006 - 00:46 #1
Avatar billede miss-g Seniormester
26. april 2006 - 00:48 #2
Er det nødvendigt? Troede det var en færdig løsning når man tilmelder sig google adsense? Desuden kører domænet på asp, så virker det php script vel ikke?
Avatar billede levithan Nybegynder
26. april 2006 - 08:54 #3
hmm. det kan du ha ret i vedr asp så jeg ikke lige. jeg har nok misforstået det du skrev

AdSense for search - For udgivere, der ønsker at tilføje et Google søgefelt til deres websted og vise målrettede annoncer på søgeresultatssiderne.

jeg læste det som om det var en alm søge maskine der ikke ville virke
Avatar billede goose Nybegynder
28. april 2006 - 13:02 #4
Jeg tror det er fordi du ikke har fået lukket din første søgeform af med </form>, derfor bliver den først lukket efter din Google søgeboks.

/Goose
Avatar billede miss-g Seniormester
28. april 2006 - 13:24 #5
Der er 2 x form, og nederst i dokumentet bliver den første afsluttet, så de er lukket begge to. Men måske problemet er at den ene ligger i den anden?
Avatar billede goose Nybegynder
28. april 2006 - 13:31 #6
Du er nød til, at lukke din første form inden du indsætter Googles formular, ellers vil det jo altdi være den første der bliver submittet.

/Goose
Avatar billede miss-g Seniormester
28. april 2006 - 13:38 #7
Yes - får programmøren til at se på det.

Thanks :-)
Avatar billede goose Nybegynder
28. april 2006 - 13:39 #8
Det var så lidt og tak for point.

/Goose