Avatar billede Slettet bruger
25. april 2006 - 22:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

wo2003 ctrl+F gør alt fedt

Når jeg markerer fx. en linie og klikker ctrl+F for at gøre den fed, blir hele dokumentet fedt. Når jeg så klikker på fortrydpilen, er kun det markerede fedt.
Jeg kan ikke finde det sted i typografierne, hvor jeg skal fjerne et flueben. Det hele er meget besværligt i 2003.
Avatar billede sasso Novice
30. april 2006 - 14:02 #1
Hejsa
Det har også plaget mig i mange år, men nu er det okay.

1. Åbn et nyt dokument
2. Formater --> Typografier og Formater
3. Klik på dropdown-menuen ud for NORMAL --> REDIGER
4. Fjern fluebenet ved 'OPDATER AUTOMATISK' og sæt et flueben i TILFØJ TIL SKABELON

Så skulle det være okay. Smid lige en besked, om det virker for dig. :o)
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2006 - 10:23 #2
Åh tusind tak. Det var lige præcis den, jeg ikke kunne finde i 03
Avatar billede sasso Novice
01. maj 2006 - 10:30 #3
Bare godt at kunne hjælpe. God kamp med det hele :o)

/Sasso
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2006 - 17:49 #4
Der er ingen problemer i nye doks, men det opstod, når jeg havde arbejde med hjem fra kontoret. Det er i orden nu. Tak.