Avatar billede bobbedude Nybegynder
25. april 2006 - 10:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Langsom load tid

Hvordan finder jeg ud af hvad det er der gør at min side loader så fantastisk langsom www.killmyday.com
Avatar billede hacked Nybegynder
25. april 2006 - 18:12 #1
Nogle bud:
Måske fordi andre udbydere står for meget af det indhold du har på din side?
Et andet bud kunne være at din udbyder ikke har den hurtigste forbindelse.
Navneserver : http://techiemedia.net/ <- ved ikke om det er der du hoster den? Men deres side er også langsom når jeg tester.
Avatar billede hacked Nybegynder
25. april 2006 - 18:16 #2
Hm - din side loader klart hurtigere gennem http://www.emptyspace.dk. Så måske fordi det andet domæne er placeret i usa eller et andet sted i verdenen på nogle langsomme maskiner.
Avatar billede olebole Juniormester
25. april 2006 - 18:21 #3
<ole>

- og så tager det jo altid noget tid at hente over 1 Mb data  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede bobbedude Nybegynder
25. april 2006 - 20:13 #4
Jeg har 2 server en der hoster billederne 30mb/s unmeteret dedikeret server og en der hoster alt asp 100mb/s meteret server.
Når jeg åbner siden fra remote desktop på serveren i USA er siden også langsom navnene er hos Godaddy.com
Kan man på nogen måde finde ud af hvad det er der sløver den ned med eks. HTTPLook ??
jeg har en anden side der kør på samme server men den loader meget hurtiger men fylder det samme men har ikke de samme reklamer på.
Ville gerne smide et link til den men det er ren porno så jeg skåner jer :)
Avatar billede bobbedude Nybegynder
15. juni 2006 - 12:17 #5
jeg har 5 iframes på siden. Disse 5 har relative URLer ../side.html efter jeg har givet dem en fuld url ja så er siden blevet meget hurtiger.