Avatar billede dino45 Nybegynder
24. april 2006 - 07:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med at bruge SOTHINK/JAVASCRIPT i GoLive

Hej

Håber at jeg har ramt den rigtige kategori til mit spørgsmål....

Jeg har lavet en menu i Sothink DHTMLMenu og gem den som en js-fil.

Jeg har - i GoLive - brugt objektet Javascript og linket til den menu fil, som jeg har lavet. Men når jeg vælger PREVIEW for at se resultatet, får jeg en fejlmeddelelse "Et objekt var ventet". Jeg har ligeledes prøvet at uploadet filerne til mit webhotel for at se om det ændrede på sagen, men nej.....

Jeg har fornemmelsen at det er "en klassisk fejl", som jeg laver, så jeg har vist allerede afsløret at jeg er ny på webdesign-området :0))
Avatar billede dino45 Nybegynder
24. april 2006 - 11:12 #1
Har nu opdaget, at jeg har glemt at sætte HTML-koden i både HEAD og BODY-sektionerne. Efter at have gjort dette, virkede menuen!
Avatar billede dino45 Nybegynder
24. april 2006 - 11:21 #2
Se ovenstående...