Avatar billede hoejgaard Juniormester
23. april 2006 - 18:51 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

domænnavn til bar

Ja jeg skal lave noget sommer bar på en havn, men ved ikke hvad jeg skal kalde den. Det er en bar hvor salget foregår fra en salgsvogn, og hvor der sælges øl,vin, spiritus og vand samt lettere anretninger. Placeringen er et havne/kanal miljø..
Så kom med nogle forslag :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. april 2006 - 19:20 #1
sommerbar.dk
Avatar billede trim Praktikant
23. april 2006 - 19:32 #2
The Sunset.dk
Avatar billede hostgirl Nybegynder
23. april 2006 - 19:42 #3
prøv evt at kigge her: http://thousandbars.blogspot.com/ er en mand som vil besøge 1000 bars, der er de skrevet mange af dem.... lidt til inspiration og husk at det kan oversættes
Avatar billede hoejgaard Juniormester
24. april 2006 - 01:13 #4
der må gerne være lidt ordleg som i barbar bar eller lign...
Avatar billede cygnet Praktikant
25. april 2006 - 13:01 #5
BærBar er da ganske godt, ellers noget med VandBar eller noget i den stil.

Kender en der lige har startet noget der hedder UforklarBar, tænker på noget i den retning...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. april 2006 - 16:36 #6
Avatar billede nickern Nybegynder
01. maj 2006 - 13:01 #7
Sys også bærbar er god til en lille mobil bar - som jeg har forstået det. Og de skal vel heller ikke nyde det inde i baren? Så det er jo bærbart det de køber
Avatar billede apo Praktikant
02. maj 2006 - 20:53 #8
Eller et par nærliggende: www.havnebar.dk eller www.kanalbar.dk :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. maj 2006 - 20:59 #9
Det er set før http://supersheriffen.blogspot.com/2006/01/barbar-baren.html , men alligevel.
Hvis man nu tegner en barbar uden tøj på, som logo, kunne man kalde den barbarbarbar.dk
Avatar billede apo Praktikant
06. maj 2006 - 17:56 #10
Er du kommet videre?
Avatar billede nicoolai Nybegynder
11. maj 2006 - 22:56 #11
Hva' med Icebar
Avatar billede nicoolai Nybegynder
11. maj 2006 - 22:56 #12
Eller Barcar
Avatar billede nicoolai Nybegynder
11. maj 2006 - 22:57 #13
Eller Nikobar
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2006 - 19:05 #14
HE HE.

Du kunne kalde den the IceBeerBoat

Lovecraft
Avatar billede apo Praktikant
22. maj 2006 - 19:10 #15
Spar på krudtet. Jeg tror ikke at spørgsmålstilleren har tænkt sig at vende tilbage til spørgsmålet her; se hvornår spørgsmålet er oprettet ;-)

Det sker desværre for ofte herinde, at spørgsmålstilleren sætter folk på arbejde, og derefter glemmer alt om sit spørgsmål :-|
Avatar billede hoejgaard Juniormester
01. juni 2006 - 22:01 #16
undskyld at jeg ikke lige har været forbi....
Takker mange gange for hjælpen :-)
Avatar billede hoejgaard Juniormester
21. september 2006 - 14:00 #17
lukker