Avatar billede craft Nybegynder
22. april 2006 - 17:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med grafikkort-drivere

Jeg har et gammelt GeForce TI-4200-kort. Jeg har ikke installeret driverne siden jeg installeret Windows, men alt har alligevel kørt fint med opløsning 1280x1024 (tror jeg nok det er). Jeg har så fået et nyt spil, som krævede, at jeg installerede driverne, og efter det, kan jeg højest køre 1024x768.
Driverne til grafikkortet er IKKE signeret digitalt, og det er derfor, jeg normalt ikke har dem installeret - simpelthen fordi de fucker det hele op.

Spillet virker, så jeg vil ikke fjerne driverne igen.

Hvad gør jeg?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
22. april 2006 - 17:14 #1
du kunne bruge programmet powerstrip, der kan du fjerne grænsen for opløsningen i egensber for skærm... :)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
22. april 2006 - 17:15 #2
Avatar billede craft Nybegynder
22. april 2006 - 17:17 #3
Jeg gider ikke have et program til at køre i baggrunden. Desuden har jeg haft problemet før, men jeg kan ikke huske, hvordan jeg løst det.
Ellers tak for svaret.
Avatar billede craft Nybegynder
25. april 2006 - 14:56 #4
lukker.