Avatar billede janelarsen Nybegynder
22. april 2006 - 16:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vudering, inspiration og kritik modtages for min side

Jeg vil gerne have i går ind på min side og
ser hvordan den fungere.Udseende og hvad med tekst osv.
Forhver person som går ind og vudere og kommer med kommentarer og
brugbare oplysninger vil jeg give 30 point
Avatar billede janelarsen Nybegynder
22. april 2006 - 16:35 #1
Gemte hvis at skrive www.can-tel.com
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
22. april 2006 - 16:46 #2
Uha, uha ...siden oser langt væk af at være hurtigt, meget hurtigt oversat fra en amerikansk udgave.
Jeg mangler både hvem der står bag og hvorledes man kommer i kontakt med jer.

Helt ærligt, med sådan en side, ville jeg ikke turde betro jer en 25-øre!

Gå siden nøje igennem, og tænk dansk når du gør det.
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
22. april 2006 - 16:50 #3
hej din side funger godt den er i gode farver og er  rimlig overskulig nem at finde rundt i tekst og farver står godt til hianden hvis jeg skulle komme med noget syndes jeg at under kontakt mangler der en kontakt formulard istedet for bare en mail adresse
uploard tid liger også rimlig
mhv
torben
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
22. april 2006 - 16:55 #4
ps glemt at der mangler cvr nr og ejer så som firma navn / indhaver adresse og telefon nr på fimaet
mhv
torben
Avatar billede egonspock Seniormester
22. april 2006 - 17:03 #5
Der er alt for mange stavefejl og grammatiske problemer i teksten. Det hedder i øvrigt "Vurdering" og ikke "Vudering".
Avatar billede apo Praktikant
22. april 2006 - 17:17 #6
Hvor kan man læse salgs-/købsbetingelserne? Og hvem står bag servicen? Hvem leverer teknologien bag servicen? og hvad er servicens begrænsninger?

Og et, måske lidt provokerende, spørgsmål: Er personen bag servicen myndig - dvs. fyldt 18 år? Det virker som om, at vedkommende der står bag servicen ikke tør give sig til kende - hvilket får mig til at spekulere over servicens autensitet og oprigtighed. Det virker ikke troværdigt på mig.

Kort sagt: Der mangler væsentlige informationer på sitet om hvem der står bag, hvad der reelt tilbydes og under hvilke omstændigheder servicen tilbydes.
Avatar billede apo Praktikant
22. april 2006 - 17:21 #7
... Og så er jeg i øvrigt enig med egonspock i, at der er alt for mange stavefejl og grammatiske problemer i teksten - Hvilket heller ikke bidrager til en opfattelse af projektet som reelt og troværdigt.
Avatar billede janelarsen Nybegynder
22. april 2006 - 17:32 #8
tak for de kommentarer som er kommet
så fik jeg bekræftet at teksten er elendig
ja den er oversat fra engelsk til dansk
da vi er et netværk som er verdensomspændende
Cvr har jeg ikke fået endnu
navn og adresse og telefonnr. har jeg ikke tænkt over tak
apo lol sikke et kompliment jeg er 38.
Jeg tror jeg skal have en anden til at skrive istedet for mig selv.

lige et spørgsmål mere hvordan er det man giver point?
jeg har ikke en godkend knap, heller ikke når jeg trykker på jeres navne
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
22. april 2006 - 17:46 #9
janelarsen
andgående dit spørsmål om hvordan du giver point det gør du ved at dem du vil give point skal skrive et svar også skal du acceptere svaret deres svar
mhv
torben
Avatar billede apo Praktikant
22. april 2006 - 17:47 #10
janelarsen > Ja, så ramte jeg da helt sikkert ved siden af. No offence ;-)

Meningen med 'komplimentet' var, at give dig lidt feedback på hvordan jeg, som førstegangsbesøgende, opfatter sitets/servicens troværdighed.

Når der ikke er hverken CVR-nummer, firmanavn, adresse eller andre firmarelaterede baggrundsoplysninger får tankerne og fantasien frit løb. Det er vigtigt at få kommunikeret et troværdigt 'ansigt' ud til de besøgende.

Du giver points ved at bede om svar fra dem, du vil tildele points. Først når du har fået et svar kan du give points :-)
Avatar billede janelarsen Nybegynder
22. april 2006 - 18:07 #11
Håber jeg har forstået det rigtigt og kan gøre det over en kam
Fotograf
uldumsedb
egonspock
apo
I skal alle give svar så vidt jeg forstår
I har alle givet nogle gode kommentarer og jeg har noget som jeg kan bygge vidre på
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
22. april 2006 - 18:08 #12
hej janelarsen det er korrekt så du får lige mit svar her
mhv
torben