Avatar billede stephanryer Nybegynder
21. april 2006 - 18:43 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

ryer.dk bedre nu eller før?

Nyt design: http://www.ryer.dk
Tidligere design: http://www.ryer.dk/history/oldpage1/

Hvad er bedst? Og hvorfor?

Ethvert svar kommer med i pointfordelingen, så bare svar med det samme istedet for at kommentere.
Avatar billede domaz.dk Novice
22. april 2006 - 00:15 #1
kan bedre li den nye,,,, den er slet ikk så rodet og der er mere struktur på tingende..

men den nye er så os meget tom...
Avatar billede maqhem Nybegynder
22. april 2006 - 10:40 #2
Den nye er SÅ meget federe end den gamle!
For det første, er den enkel og rolig - det gør den nem og let at se på, fordi den er afslappet - ikke alle disse bokse hér og dér.
Detsuden var dine bokse i den gamle version fyldt med sådan noget gråt noget rundt om vinduerne, som faktisk virkede godt, det så fedt ud, og var ikke yderligere forvirrende...
Men det nye er helt hvidt/lyssegråt, og så bare nogle enkle steder med en svag fade - kanon site!

Og så har domaz.dk ret, forsiden er en smugle tom i det, men måske det kunne give noget fylde, hvis du lavede dit logo om?
Så det ikke bare en RYER.DK, men med nogle seje farver rundt somkring - det må du selv finde på.

Men ellers, ja, den nye er bedre synes jeg :)
Avatar billede maqhem Nybegynder
22. april 2006 - 10:41 #3
OG: baggrundsfarven passer sammen med dit design og interface på den nye - det gjorde den ikke på det gamle
Avatar billede stephanryer Nybegynder
22. april 2006 - 15:16 #4
Tak for de fine ord. Ja, synes også det så rodet ud før, men ville lige høre hvad andre folk syntes.

Ja, den nuværende side er meget tom. Der vil komme fylde senere hen. Lige nu er det bare designet der skal på plads :)
Avatar billede maqhem Nybegynder
22. april 2006 - 19:14 #5
jamen så har du skudt plet! ;)
Avatar billede stephanryer Nybegynder
01. maj 2006 - 19:57 #6
ww