Avatar billede buddo81 Nybegynder
21. april 2006 - 16:08 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Convert PDF to Excel

Kan Adobe Acrobat konvertere PDF til Excel? Altså den anden vej end man normalt gør?

Hvis ikke, kan I anbefale et program der kan?
Avatar billede jkrons Professor
21. april 2006 - 16:10 #1
Problemet er at PDF-filer er "billeder" af originalen. Så i bedster fald kan du evt konvertere til noget tekst som kan læses fx i Word. Alle formler og funktioner vil være gået tabt, idet disse ikke konverteres med den anden vej, kun deres resultat.
Avatar billede sjap Praktikant
21. april 2006 - 16:12 #2
Prøv at se her
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLR,GGLR:2005-49,GGLR:en&q=Convert+PDF+to+Excel

Jeps, jeg skrev blot din overskrift i google, og det ser ud som om der er lidt muligheder :0)
Avatar billede buddo81 Nybegynder
21. april 2006 - 16:18 #3
Jep, jeg mente heller ikke det var muligt i Adobe. Jeg har skam også googlet, det var mere hvis nogen havde prøvet det og havde en hurtig og nem måde.
Hvis I lægger svar, så deler jeg pointene :o)
Tusind tak!
Avatar billede sjap Praktikant
21. april 2006 - 16:21 #4
Så synes jeg du skal give jkrons pointene - Han kom med en forklaring, jeg lavede jo ikke noget nyt  ;0)
Avatar billede jkrons Professor
21. april 2006 - 16:21 #5
Del du bare :-)
Avatar billede sjap Praktikant
21. april 2006 - 16:21 #6
Ups! Det skulle jo altså ikke have været et svar! Bare se bort fra det.
Avatar billede buddo81 Nybegynder
21. april 2006 - 17:08 #7
Jo jo, ret skal være ret :o)
Tusind tak begge to!
Avatar billede ptj_11 Forsker
30. oktober 2009 - 10:59 #8
Er netop rendt ind i det samme behov. Jeg har fundet et 3.parts program: Able2Extract fra http://www.investintech.com/order_a2e.htm.

Det ser faktisk ud til at fungere.
/ptj_11