Avatar billede tss1000dk Nybegynder
20. april 2006 - 09:23 Der er 1 løsning

Tildeling af IP/MAC adresser i Linksys Router.

Hej,

Hvordan kan jeg tildele faste IP adresser som er bundet til MAC adresser i en Linksys Router WRT54G.
Jeg har kigget i opsætningen under Static IP, men finder ikke noget skema hvor jeg kan indtaste IP / MAC adresser.
Problemet er at vi gerne vil vide hvem der har hvilke IP adresser, således man kontakter admin med sin MAC adresse for så at få en IP udleveret.
Jeg mener at have set dette i en D-Link, men da vi allerede har investeret i Linksys håber jeg dette er muligt her også.

Håber i kan hjælpe, tak.

Mvh,

Flemming Nielsen
Avatar billede tss1000dk Nybegynder
29. august 2006 - 20:12 #1
Intet svar