Avatar billede el_fredo Praktikant
19. april 2006 - 15:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny titel

Hej.

Jeg havde et spørgsmål som stadig står åbent uden svar - muligvis fordi den ikke har sin egen gruppe. Det er derfor jeg skriver. Emnet er Rational TestManager/Rational Robot. Jeg kan ikke finde et område som ligner blot en smule. Testværktøjer og programmering i fx SQA er et relativt stort område. Er det noget I har overvejet?

Mit spørgsmål er placeret under:

Eksperten : Spørgsmål & Svar : Programmer :: Generelt

http://www.eksperten.dk/spm/703454

"Programmer :: Generelt" er måske en anelse for generelt til hele rational test suiten.

Mvh. Jan.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. april 2006 - 15:38 #1
Jeg ville nok proeve og lukke det det og oprette det under "Programmering generelt"
Avatar billede el_fredo Praktikant
20. april 2006 - 10:16 #2
Ja, det var også en mulighed. Jeg tænkte bare, at det mere var et spørgsmål om opsætning end programmering. Men jeg prøver. Om end ikke andet kan det være jeg får mere end 0 henvendelser :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
20. april 2006 - 12:58 #3
jeg tror at det er lidt:

programmer - ikke udviklere

programmering - udviklere

og dit program er jo et som bruges i forbindelse med software udvikling
Avatar billede el_fredo Praktikant
26. november 2008 - 14:26 #4
Lukker lige den her.