Avatar billede mbmm Nybegynder
19. april 2006 - 11:42 Der er 4 kommentarer

Kategorien Summa Sumarum - bør hedde SummaSummarum

for det er det økonomipogrammet hedder ;)
Mvh
Anita
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2006 - 20:27 #1
Både og...
http://stoneware.dk/seo/000114/000001/000308.asp

Stoneware bruger både Summa Sumarum + SummaSummarum

:)
Avatar billede mbmm Nybegynder
20. april 2006 - 12:08 #2
Hej John,
Tak for svar, jeg kan godt se at Stones selv er skyld i denne lille fejl, jeg har kontaktet dem og fået følgende svar:

"Hej Anita

Vores program staves SummaSummarum
Venlig hilsen
Anne-Grethe Petersen
---------------------------
Stone's Software
www.stoneware.dk
----------------------------
"

Så må vi se om ikke de retter det på deres side og så kan Eksperten også rette det her

Med venlig hilsen
Anita
Avatar billede mbmm Nybegynder
20. april 2006 - 20:14 #3
Hej John,
Nu har jeg fået denne henvendelse fra Stones:

"OK. Jeg har været inde på eksperten.dk for at finde en adresse til dem, men
kan ikke finde en, der vedrører denne type henvendelser.

Hvis du vil, må du meget gerne skrive til dem, at de kan se den korrekte
stavemåde på vores hjemmeside www.stoneware.dk  og www.summarum.dk samt
evt. vedlægge denne mail, som forklarer, at den pågældende søgeside netop
er lavet, fordi mange staver vores navn forkert.

Alternativt må du meget gerne give mig den e-mail-adresse, så vi selv kan
skrive til dem om det.

Anne-Grethe Petersen
---------------------------
Stone's Software
www.stoneware.dk
"

Tror I så ikke kære Eksperten at vi kan få rettet kategorien til at hedde det korrekte SummaSummarum så I ikke bidrager yderligere til den almindelige staveforvirring?

Med venlig hilsen
Anita
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. april 2006 - 16:27 #4
Jeg har lige send en mail til IDG hvori der står kategoriens navn bør rettes med link til dette spørgsmål. Så må vi jo håbe der sker noget :)

eagleeye / CoAdmin