Avatar billede mbmm Nybegynder
19. april 2006 - 11:37 Der er 1 kommentar

Slette varer i Summa Summarum??

Jeg har et mærkeligt problem med min Summa Summarum (ver 2.7.13), da jeg har importeret nogle varer fra en tekstfil, og nu kan jeg ikke slette dem, hverken med delete eller F4. Jeg får godt nok spørgsmålet "er du sikker på at du vil slette - handlingen kan ikke fortrydes" men varerne bliver IKKE slettet. Er der nogle der har oplevet det samme - eller ved hvad jeg gør galt?

Mvh
Anita
Avatar billede ottobp Novice
31. december 2007 - 13:03 #1
er det  spørgsmål  stadig aktuelt???

hvad  sker  der  hvis  man henter  en  opdatering  2.9.7

og så kører øvelsen  igen???
ingen garanti for at  det løser problem  men så har du ihvertfald  seneste program

mvh
Otto B  Petersen
www.ivaerksaet.dk
cert.forhandler af SummaSummarum